Info vedr. afhentning

Vi har nedlagt en stor del af vores klubshop, så du fremover kun kan købe klubtrøjer, klubmærker og bidrag til støtteforening herinde.

Istedet anbefaler vi alle at købe jeres Taekwondo udstyr hos BudoXperten, forbi klubben optjener 10% i bonus for hvert køb du laver. Når du ved bestilling på BudoXpertens webshop indtaster koden TEAM-HADERSLEV, tildeles der automatisk bonus til klubben.

Det håber vi meget at I vil gøre - på den måde kan vi spare penge, og det kommer jo også dig tilgode i den sidste ende!

Vi anbefaler i særdeleshed DENNE DRAGT (DOBOK) til begyndere, fordi der medfølger hvidt bælte. Har du ellers nogen som helst spørgsmål til vores klubshop eller bestilling hos BudoXperten, er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig Hilsen

Birger Iversen, kasserer
kasserer@taekwondohaderslev.dk

Klubmærke
Beskrivelse
Vi forventer at du bærer klubmærket på din dobok. Klubmærke kan købes her.
Støtteforening 250,-
Beskrivelse
Støt klubben med donation! Bliv medlem af støtteforeningen og bliv inviteret med til arrangementer i klubben. Årlig lodtrækning om 2 billetter til Sommerfest.
Støtteforening 500,-