Klubmodul henter siden
TTH Weekendcamp 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære allesammen

Klubben afholder Weekendcamp & Kobberbryllup i Taekwondo Team Haderslev lørdag d. 24. august fra kl. 9 og søndag d. 25. frem til ca. kl. 14. Det bliver to dage med forskellige Taekwondo træninger og grillhygge lørdag aften.

PROGRAM:

Der vil være mulighed for at overnatte i Dojangen eller sætte telt op i haven.
Ønsker du at overnatte i telt eller i dojangen, bedes du give besked herom i kommentarfeltet.

Deltagelse koster KUN DKK 200,- der dækker forplejning (også Grillaften om lørdagen) og bidrag til gæste-trænere.

Ønsker dine forældre, bedste-forældre, kæreste el. lign. at deltage i grillfesten lørdag aften, kan de for kun DKK 100,- deltage i løjerne. De kan tilmelde sig HER. Grillfesten inkluderer grillpølser, kartoffelsalat, grøn salat og flutes.
Der bliver serveret vand og saftevand og der vil være mulighed for at købe øl og sodavand for DKK 5,- pr. stk. Ønsker man at nyde et glas vin til maden, må man gerne tage sin egen vin med.

Vi glæder os til nogle gode dage med masser af Taekwondo, godt sammenhold og sjove stunder!

De hjerteligste sommerhilsner

Tilmeldte